Ruhatár Üzemeltetés
A ruhatár üzemeltetése komoly feladat, hiszen, ha nem profi ruhatáros cégre van bízva, egy nagyobb, de még egy kisebb rendezvényen is komoly probléma forrása lehet, amiért első sorban a főszervezőt veszik elő a vendégek. Miért nem kell aggódnod, ha az üzemeltetéssel minket bízol meg?
A jó üzemeltetéshez elengedhetetlen a jól felépített és tervezett eszköztár, jó minőségű anyagokból, a hozzáértő és elegendő létszámban felvonuló munkatársak, a gyors és precíz munkavégzés, valamint a mosolygós kiszolgálás. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a legkisebb terhet jelentse a rendezvény főszervezőinek ennek a problémának a megoldása és ezt a piacon verhetetlen áron!
Profi rendszer
Speciálisan, nagy igénybevételre tervezett, egyedi, saját fejlesztésű ruhatár fogasrendszerünk biztosítja, hogy a felakasztott kabátok ne essenek le könnyedén és biztonságosan lehessen kezelni minden ruhadarabot. A fogasok kivitelezése is olyan, hogy akár 4 kabát is probléma nélkül elhelyezhető 1 sorszám alá, de a valóságban természetesen nem teszünk ennyit egy fogasra.
Minőségi biléta
Standard bankkártya méretű, műanyag ruhatár bilétáink elég kis helyet foglalnak ahhoz, hogy kényelmesen beleférjenek egy pénztárcába, de elég nagyok ahhoz, hogy könnyedén ne lehessen elhagyni őket. A minőségi nyomat garantálja, hogy a sorszám nem kopik, le míg a 2cm-es lyuk a gyors üzemeltetést segíti elő.
Szakemberek
Mosolygós gárdánk a biztosíték arra, hogy a rendezvény jó élményét a ruhatár ne csorbítsa. Gyors és szakképzett munkatársaink gondoskodnak arról, hogy a vendégek a saját kabátjukat a lehető leggyorsabban kapják vissza. Ruhatár vezetőink több éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek, akik szélsőségekig különböző méretű és minőségű ruhatárakban szerezték tapasztalataikat az évek folyamán.
Miért várnál tovább?
Kérj ajánlatot most és add meg rendezvényed paramétereit! Munkatársaink órákon belül kapcsolatba lépnek veled.
Ajánlatkérés